- Bendrosios nuostatos
- Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (perkant prekes pažymėjus varnelę „sutinku su taisyklėmis“ iš Vaikų ir jaunimo klinikos “Empatija” (toliau VJK “Empatija”), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.empatija.lt elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
- Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į LR ir ES teisės aktų nustatytus reikalavimus.
- Pirkti prekes www.empatija.lt turi teisę:
- veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
- nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
- juridiniai asmenys.
- Pirkėjas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, kad, remdamasis šių Taisyklių 1.3 punktu, turi teisę pirkti prekes interneto parduotuvėje www.empatija.lt
- Asmens duomenų apsauga
- Bet kokia informacija, kuri yra susijusi su asmens duomenimis (Vardas, pavardė, nurodytas pristatymo adresas, telefonas, el. paštas, amžius (gimimo data), sąskaitos rekvizitai ir kt.), kuri yra užregistruojama internetinėje parduotuvėje www.empatija.lt laikoma konfidencialia, išskyrus atvejus, kai gautas pirkėjo sutikimas, kad yra kitaip, arba jos dalinis atskleidimas tretiesiems asmenims yra būtinas laiku ir kokybiškai įvykdyti pirkėjo pateiktam užsakymui.
- Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad Pardavėjas tvarkytų jo asmens duomenis, pateiktus registracijos formoje, Pirkimo-pardavimo sutarties įvykdymo tikslais.
- Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad jo nurodytu el. pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui, mokėjimui ir pristatymui įvykdyti.
- Anketoje, kurią Pirkėjas užpildo, norėdamas įsigyti prekę, Pirkėjas gali pasirinkti, jeigu nori, kad jam būtų siunčiami Pardavėjo pranešimai ar pasiūlymai. Pirkėjui nepageidaujant, Pardavėjas nenaudos Pirkėjo asmens duomenų rinkodaros tikslais ir nesiųs Pirkėjui reklaminių ar informacinių pranešimų, išskyrus tuos, kurie būtini vykdant Pirkėjo pateiktą užsakymą.
- Pirkėjo teisės
- Pirkėjas turi teisę pirkti prekes www.empatija.lt elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka (Paspaudęs mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, Pirkėjas sudaro elektroninę prekių pirkimo-pardavimo sutartį).
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su www.empatija.lt elektronine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui jo nurodytu elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto pristatymo dienos, tik tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška ar pažeista. Šis terminas gali būti trumpesnis tik tais atvejais, jei įsigyta prekė yra trumpesnio nei 14 dienų galiojimo laiko, apie kurį Pirkėjas yra informuotas. Tuo atveju, nekokybiškos ar pažeistos prekės grąžinimo terminas nustatomas atskiru Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu.
- Taisyklių 3.2. punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
- Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
- Pirkėjas turi teisę papildyti ar pakeisti užsakymą, susisiekęs su Pardavėju jo nurodytais kontaktais. Pardavėjas turi teisę atsisakyti pakeisti užsakymą, jei prekės jau yra išsiųstos ar pristatytos pirkėjo nurodytomis sąlygomis.
- Pirkėjo įsipareigojimai
- Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
- Pirkėjas privalo nurodyti teisingą ir neklaidinančią informaciją, būtiną prekes pristatyti laiku Pirkėjo pageidaujamomis sąlygomis. Jei pateikta klaidinga informacija, Pardavėjas turi teisę paprašyti Pirkėjo ją patikslinti, naudodamasis Pirkėjo pateiktais kontaktais, o Pirkėjui to nepadarius per 3 (tris) darbo dienas, Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą. Tokiu atveju, Pardavėjas grąžina pirkėjui jo sumokėtus pinigus už prekes. Tais atvejais, kai dėl klaidingai Pirkėjo pateiktos informacijos, Pardavėjas patiria išlaidas, susijusias su klaidingu prekių pristatymu, Pardavėjas turi teisę šias išlaidas išskaičiuoti iš pirkėjo sumokėtos sumos.
- Klientai pirkdami iš VJK „Empatija“ yra susipažinę su prekių grąžinimo ir pirkimo taisyklėmis.
- Klientai pirkdami privalo pateikti savo telefono numerį, kad pardavėjas, iškilūs nesklandumams, galėtų su jais susisiekti.
- Pardavėjo teisės
- Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui, saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine prieiga prie www.empatija.lt.
- Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui atšaukti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 7.4.1., 7.4.2., punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes ar jų pristatymą per 3 (tris) darbo dienas.
- Pardavėjas pasilieka sau teisę koreguoti puslapyje esančią informaciją.
- Jei kliento banko sąskaitos numeris neteisingas, pinigai nėra grąžinami, VJK „Empatija“ informuoja apie tai klientą turimais kontaktais, o prekė toliau nebesaugoma.
- Pardavėjo įsipareigojimai
- Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę ir jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą www.empatija.lt registracijos formoje, išskyrus LR ir ES įstatymuose ir „Taisyklėse dėl asmens duomenų apsaugos“ nustatytus atvejus.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo pasirinktomis sąlygomis jo nurodytu adresu.
- Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
- Prekių pristatymas
- Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą bei kontaktinio telefono numerį.
- Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Prekes pirkėjo pasirinktomis sąlygomis pristato Pardavėjas ar jo įgaliotas atstovas/pasitelkta kurjerių ar pašto tarnyba.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis sutartų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus iš naujo.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos ar pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
- Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju ar jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, jei tik yra tokia galimybė. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą, apie nustatytus pažeidimus informuoti Pardavėją. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
- Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis Taisyklių 3.2. punktu, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas susijusias su transportavimo įkainiais. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtų pinigų.
- Prekių pristatymo mokestis Lietuvoje, jei bendra užsakymo vertė yra mažiau nei 50 eurų, yra 2 eurai, jei užsakymo suma didesnė nei 50 eurų, prekių pristatymas nemokamas.
- Atsiimant prekes VJK „Empatija“ sveikatos paslaugų centre, prekes būtina pasiimti per 3 darbo dienas, po pranešimo, kad prekės jau paruoštos, gavimo.
Pirkimo taisyklės ir sąlygos
Pristatymo būdas
Kaina
Atsiimant klinikoje Čiurlionio g. 82a-49, darbo dienomis nuo 9.00 iki 17.00 val.
0 €
Kurjeriu, Lietuvos teritorijoje, gavėjo nurodytu adresu
5 €, kai užsakymo suma iki 50 eur.
„LP Express“ terminale
3 € * / 2,50 €, kai užsakymo suma iki 50 eur.
Paštu, Lietuvos teritorijoje
3 €
* Pristatoma kai lauko temp. ne žemesnė nei +5˚ bei ne aukštesnė nei +25˚.